Liikunnat vko 13

Nyt olisi luvassa tämän viikon liikunnat tähän lauantaihin saakka.
Olen tällä viikolla vähentänyt aerobista treeniä ja tehnyt sen sijaan enemmän lihaskuntoa. 
Muuta en ole oikeastaan huomannut, kuin kunnon lihaskivut seuraavana päivänä. Mutta sehän on vain hyvä, kehitystä tapahtuu. ;) Perjantaina en meinannut päästä sängystä ylös, kiitos smith- kyykkyjen!

Vko 13. Training
MA Aamutreeni: Juoksu 30 min/5km ja käsilihastreeni vapailla painoilla, sekä laitteissa. Nopeat vatsat.
TI HYPOXI ( Ei salitreenejä.)
KE Aamutreeni: Lämmittely soutulaitteessa 10 min. Rinta & olkapää- treeni yhdistelmänä. Nopeat vatsat.
TO Aamutreeni: Juoksu 30 min/5 km ja jalkatreeni. ( Kyykkyjä, kahvakuulakävelyä, loitontajat, lähentäjät, prässi jne. ) Vatsalihakset.
PE Xycling 45 min. Kunnon vatsa- ja selkätreeni.
LA Juoksu 45 min ja vatsalihastreeni.
SU Tulee olemaan vp.

Ensi viikolla alkaakin HYPOXI, Aleksilla. Niinä päivinä saa tehdä aamutreenin aikaisin aamusella tai sitten voi pitää vapaan treeneistä. HYPOXIN jälkeen ei saa mennä salille, jos haluaa siis maximaalisen tehon hoidosta irti. Mutta onhan tässä alettu jo tottumaankin noihin aamutreeneihin, joten ei liene vaikeuksia nousta ensi viikollakaan. :)
Aamulla treenaamisessa on se kiva puoli, että se antaa mukavasti energiaa päivään ja illat ovat sitten vapaana kaikelle muulle. 
Millainen treeniviikko teillä on ollut?
( Kuvat weheartit.com)

Olen muuten katsonut Hyvinvoinnin.fi sivustolta WNT Female Recovery – Mustikka jogurttia. Tuote on erinomainen palautumiseen erityisesti naisille, jotka urheilevat. 
Korkea proteiinipitoisuus parantaa palautumista ja vähentää harjoituksen yhteydessä 
tapahtuvaa lihashajoamista. Kuulostaisi ihan kokeilemisen arvoiselta tuotteelta. 
Onko joku kenties kokeilut kyseistä tuotetta? 
On my way

8 vastausta artikkeliin “Liikunnat vko 13”

  1. ma: spinning 45min.
    ti: cxworx 30min
    ke: bodycombat 1h
    to: sali+ juoksumatto yht. n.50min.
    pe: lenkki/kävely 1h
    la: vapaa
    su: lihaskuntoa kotona levytangolla ja kahvakuulalla n.30min.

  2. Suosin itse kyykkyjä enemmän ihan vapailla painoilla, keskivartalo kehittyy kivasti samalla… :) mut kyllä smith myös asiansa ajaa!

  3. Heiij hyvä ratkasu vaihtaaa treeniä välillä enemmän lihaskuntopainotteisemmaksi, varmasti alkaa äkkiä tapahtumaa kropassa positiivisia muutoksia kun saa uusia ärsykkeitä=) Mulla taas nyt kevättä kohti vaihtuu aerobisemmaksi.. tsemppiä treeniin!=)

  4. Niina: Hyvältä näyttää treeniviikkosi!

    Jos teen tangolla niin 20 kg. Smithissä lisään 5-7,5 kg siihen smith-tankoon. Itse tangon painoa en tiedä.

    Anonyymi: Oikeassa olet. Teen niitä aika usein itsekin vapaalla tangolla ja painoilla.

    Riikka: Kyllä! Kroppaa on hyvä välillä vähän järkytellä. :)Sinnekin tsemppejä!

    Anonyymi: Oonai! ;)

  5. Huh! En voi kyllä tuota mustikka-jukurttipalkkaria suositella. Hrr, menee kylmät väreet jo pelkästä ajatuksesta! Itse sitä ostin, tasan 2 kertaa olen nenästä pitäen siitä tehtyä smoothieta saanut suustani alas.. :( Olen koittanut tehdä veteen ja maitoon sitä, lopputulos sama.. Maku kyllä kuulostaa hyvälle, todellisuus on toinen. Se mustikan maku on niin hentoinen, että siinä maistuu läpi kaikki muut ainesosat, ja ne eivät ole mitään herkkua.

  6. Zaukkis: Okei, no onneksi en kerennyt tilaamaan. Saat tuon ainakin kuulostamaan todella vastenmieliselle, heheh. Jää mustikkapalkkarit siis hyllylle. :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta