Liikunnat vko 13.

Viime viikolla minulla alkoivat tosiaan HYPOXI- hoidot, joiden vuoksi olen joutunut hieman hienosäätämään treenaamisen kanssa. Eli toisinsanoen keskittämään treenit aamuihin, koska hoidot ovat olleet töitteni jälkeen iltasella. Tänään alkoi toinen viikko tuota hoitoa ja kohta lähdetäänkin jo ottamaan ensimmäisiä mittoja. Tänään tuntui, että housut olivat hieman löysemmät kuin ennen. 
Hmm, onkohan tosiaan viikossa jo tapahtunut jotain?! :)

Viime viikon treenit:
MA Juoksu juoksumatolla 30 min + käsitreeni vapailla painoilla, sekä laitteissa. 
Loppuun vatsat noin 10 min.
TI Crosstrainer 30 min + jalkatreeni 
(Kyykyt, kahvakuulakävely- ja heilautus reisien välissä, lähentäjät, loitontajat, maastavetoja jne.)+ vatsalihakset pallolla. 
Illalla HYPOXI 30 min.
KE Vp treeneistä, illalla HYPOXI 30 min.
TO Juoksu 30 min + rinta- ja selkälihakset + pikainen vatsatreeni.
Illalla HYPOXI 30 min.
PE Crosstrainer 30 min + kahvakuulatreeni 30 min.
Illalla HYPOXI- juoksu VACUNAUT-puvussa (40 min)
LA Crosstrainer 40 min + rinta/käsi/vatsalihaksia yht. 30 min.
SU Juoksu ulkona 45 min/8 km, (10.1 km/h vauhdilla.).
Voisin mainita muutaman sanan tuosta VACUNAUT- laitteella treenaamisesta, jota kokeilin perjantaina. Laitteessa siis juostaan/kävellään juoksumatolla erityismuotoillussa ilmatiiviissä puvussa, joka kohdentaa vaihtelevaa painetta vatsan seudulle. Täten rasvanpoltto kohdentuu erityisesti sinne vatsamakkaroihin. Harjoitus kestää 30 minuuttia + lämmittelyt alkuun ja loppuun, sykkeet pidetään maksimitasolla koko harjoituksen ajan. Sanotaanko näin, että erittäin mielenkiintoinen kokemus. Itselle haastavinta oli se puvun raskaus, se päällä juokseminen oli jo sykkeitä nostattavaa puuhaa. Harjoituksen jälkeen olin niin läpimärkä ettei ole tosikaan, tästä voidaan siis päätellä onko homma tehokasta vai ei. Varmasti litistää ne viimeiset vatsamakkarat jos niiden kanssa kamppailee! Itse kuitenkin koen tärkeämmäksi keskittää hoitoni tuonne alemmas, joten VACUNAUT jää muiden hyödynnettäväksi. :)


Mites teidän treenit? Ja kyselkäähän HYPOXISTA jos kysymyksiä herää, vastailen mielelläni! :)
Arvontahan on vielä voimassa torstaihin saakka, joten vielä ehdit osallistua TÄÄLLÄ!

Nyt olisi tällaista herkkua luvassa…
Aprikoosikuorintaa ja mansikkasuklaanaamio! 
Voiskohan tota suklaista hieman maistaakin…:)
Huomiseen!

On my way

2 vastausta artikkeliin “Liikunnat vko 13.”

  1. Moikka!
    Postasit joku aika sitten ruokaremontistasi ja ainakin tämän postauksen perusteella tunnut liikkuvan todella paljon. kysyisinkin, riittääkö sinulle liikunnan jälkeen palautumiseen vain tuo banaani? Tietenkin koko päivän ruokavalio riittää, mutta itse huomaan helposti lihastreenipäivän jälkeen olevan sen verran jumissa, ettei treeni kulje seuraavana päivänä. neuvoja, vinkkejä? Ja ihanaa kevättä:)

  2. Moikka!

    Eli aamuisin syön Elixialla treenien jälkeen aamupuuron. Jos käyn töiden jälkeen treenaamassa nappaan sen banaanin heti treenien jälkeen ja noin tunnin päästä kotona syönkin jo protskupitoista ruokaa. Eli tuo banaani on vaan palkkarin korvike. Ei suinkaan treenieni jälkeinen ainut ruoka.

    Olen itsekin monesti tosi jumissa, mutta itselläni ainakin luulen sen johtuvan vähäisestä venyttelystä. Siinä olisi petrattavaa!
    Tsemppiä sinnekin! :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta