Maanantaina

Holla! Ihana aurinko on hellinyt taas tänään.  Ja mikä ihaninta, Hullut Päivät ovat ohi! Helpottaa ainakin omaa elämääni. ;)
Tulin hetki sitten treenailemasta, tein pitkästä aikaa iltatreenit ja itseasiassa oli mukavaa vaihtelua. Olen viimeisen kuukauden aikana käynyt lähinnä aamuisin salilla HYPOXIN vuoksi, joten tuntui ihan kivalta nukkua pitkään ja treenata rauhassa ilman kellon vilkuilua. Aamuisin mulla on treenaamiseen aikaa se tunti, jolloin saan nukkua puoli seitsemään. Se on vielä ihan inhimillinen herätys tällaiselle aamu- uniselle. :) 
Treenaamisesta aamusella saa ihan mieletöntä poweria päivään ja on jotenkin aina tosi hyvä fiilis, kun on ahkeroinut aikaisin! Ehkä siksi olenkin ihan koukuttunut niihin. 
Itse en treenaa tyhjällä vatsalla, kuten moni aamutreenaaja tekee. Saan yleensä aina huonon olon jossain vaiheessa treeniä, joten olen todennut sen hyödyttömäksi omalla kohdallani. Vaikka tehokkainta rasvanpolttoahan se taitaisi ollakin… 

Mikä on teistä paras aika treenille? Milloin on eniten energiaa?
Harrastaako moni noita aamuisia ”rasvanpolttolenkkejä” ?.
Ja muutama ihana juttu Ginasta. Niittejä ja ristejä.
Nyt Carrien viisauksia, huomiseen! :)
Ps. Uudet lukijat, tervetuloa! :)

On my way

4 vastausta artikkeliin “Maanantaina”

  1. Musta aamusin on parasta treenata ja salillakaan ei ole silloin paljoa ihmisiä niin saa tehä rauhassa :) Ongelmiksi koitunut lähinnä tuo sama kellon vilkuilu. Ärsyttää jos aika loppuu kesken ja toisaalta senkin on ärsyttävää, jos jää paljon aikaa ja on tehnyt jo päivän treenin :D

    • Joo, pahinta on treenitunku ja jos joutuu venailemaan laitteisiin. Mä en henkilökohtasesti oikein tykkää myöskään nähdä tuttuja salilla ja niitä parveilee aina eniten tuolloin iltapäivällä. :D
      Sepä, aamusin ei taida olla koskaan liikaa aikaa… :/
      Tsemppiä treeneihisi! =)

  2. Mitä syöt aamuisin sittes ja kuinka paljon ennen reeniä ettei ala pistelemään? :)

    Iteki vois tiettyä heittää jotain lenkkiä aamusin, mutta koska oon tällanen yökyöpeli, ei aamu ala kovin aikasin :p

    • Syön maitorahkan ja noin 45 minuuttia ennen, kun alan treenaamaan. Syön monesti banaanin tms. ihan ennen treenejä eikä pistä. Monesti jos ruokaväli menee enemmän kuin tunti ennen treenaamista tulee jossain vaiheessa treeniä heikotus. Mulla on siis tosi rasittavat verensokerit. Suvussa sokeritautia… :/

      Joo, kannattaa kokeilla! Voin taata, että jäät koukkuun! ;)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta