Treenipäivittelyä

Mulla on lähtenyt nyt aika kivasti treenit käyntiin tuon kuukauden sairastelun jälkeen. Pääsin jo juhannusviikolla hieman kokeilemaan salitreeniä ja tällä viikolla olen päässyt ihan kunnolla vauhtiin. Lenkkejä en ole vielä tehnyt, aerobiset ovat olleet 15-20 minuutin pituisia lämppäreitä joko crossarilla, kuntopyörällä tai soutulaitteella. Olen muuten tykästynyt tuohon soutulaitteeseen, mielettömän hyvä lämmittelylaite. Sillä saa kivasti treeniä käsivarsille ja olkapäille, sekä jalatkin joutuvat töihin. Oma tavoitteeni on edelleenkin saada sitä muotoa enemmän käsivarsiin ja olkapäihin. Pitkästä aikaa näin yhden ystäväni kanssa ja hän ihan taivasteli, kuinka olenkin saanut sporttisuutta yläkroppaani. Jihaa, potkii mua siis eteenpäin! :)


Tämän viikon tähän astisia treenejä…
MA Vp
TI Aamupäivällä tutustuminen uuteen saliin. Alkulämmittely 10 min + käsitreeni. Illalla vielä Elixiassa jalka- ja selkätreeni.
KE Lämmittely soutulaitteessa 15 min. Rinta- ja olkapää treeni plus vatsalihakset.
TO Crosstrainer 15 min + soutu 10 min. Jalkatreeni kahvakuulalla ja vapailla painoilla. Vatsat.
PE Salille, varmaankin pääpaino ojentajissa…

Mites teillä sujuu kesän treenit? :)
Nyt salille–>

On my way

8 vastausta artikkeliin “Treenipäivittelyä”

  1. Tuo sairastaminen on kyllä tympee juttu kun ei pääse sitten liikkumaan. Onneksi ei itse ole tullut nyt vähään aikaan sairastettua. Treenit sujuu aika mukavasti ja motivaatiota ja innostusta kyllä riittää :)

  2. täällä yksi lukijakin haluaisi kehua upeita käsivarsiasi; näyttää nimittäin kehittyneen huimasti vaikkapa puolimarathonkuvista! : ) sporttinen kroppa on kyllä kaunein!

  3. ma: spinning 45min.
    ti: pyöräily n. 40min. (n.9km)
    ke: sali n. 50min.
    to: bodycombat 1h
    pe: vapaa

  4. Sanoisin myös että käsivarret ja olkapäät saaneet mukavasti muotoa. Keep it up! :)

    Les Mills-tunteja (pump, combat), kahvakuulaa ja salitreeniä tällä viikolla. Perus.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta