Training

Ja jälleen aiheesta treenaaminen, joka tällähetkellä on itselläni aika säännöllisen epäsäännöllistä. Erilaista mitä se oli esimerkiksi puoli vuotta sitten. Yksi sali löytyy tosiaan sieltä Espoon puolelta Leppävaarasta, jossa käyn suunnitteen 2-4 kertaa viikossa. Helsingistä kuitenkin puuttuu sali edelleen… 
Ensi viikolla ollaan Iineksen kanssa menossa tutustumaan Hakaniemen Lady- Lineen. Se on sali tässä aika lähellä meitä, joka olisi siinä mielessä ainakin erittäin mieluinen. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä salista? :)

Nappasin tänä aamuna muutaman kuvan tämän hetken tilanteesta. 
Reisistä on lähdettävä muutama sentti ja vatsalihakset saatava kuultamaan naisellisesti läpi. Olkapäihin muotoa, peppu pinkeemmäksi ja kädet timmimmiksi. 
Siinä on ihan mukavasti tavoitetta treenisyksyyn! Voiko koskaan olla tarpeeksi hyvässä tikissä?! :)

Mitäs tavoitteita teillä on? :)
PS. Kandee kurkkaa Fitin upea tarjous täältä.
On my way

26 vastausta artikkeliin “Training”

  1. En ymmärrä miten oot saanut itsesi tollaiseen kuntoon! Aivan täydellinen kroppa! :) Tuntuu aina hullulta ihmisten leikkauksien jälkeen myös sanoa, mutta noi rinnat on todella hyvät. :)
    Onko sulla jotain vinkkejä, että miten sais parhaiten kiinteytettyä? Minkälaisia painoja ja sarjoja tai muuta sellasta?

    • Olen urheillut koko elämäni. Nythän mä olen treenannut tosi laiskasti jos olet blogiani seuraillut.
      Kiitos paljon, olen samaa mieltä kanssasi. :)

      Kiinteytykseen parasta on kevyemmät painot ja runsaammat toistot. Olen nyt itse salilla käyttänyt about 70 % maximi painoista ja tehnyt 15-20 toiston sarjoja kolme. Tämän pitäisi siis toimia enemmänkin kiinteytyksenä, eikä suurien lihasten kasvattamisena. Mutta katsotaan miten se toimii, kun saan vaan treenit kunnolla käyntiin!

    • Ihan vain selventämään… kiinteytys tarkoittaa suomeksi lihasmassan kasvua ja rasvamassan häviämistä.

    • aaeeeii nyt on pakko puuttua!!! kiinteytys EI tapahdu kevyillä painoilla! ”kiinteä” kroppa on vähärasvainen, joten rasva päältä pois ensin laihduttamalla ja sitten muotoa (eri asia kuin bulkki) kehoon raskailla painoilla!! Tämän tiedän vaikken tod oo mikään PT tai vastaava

    • Kuka puhui kevyistä painoista? :) 70 % maximipainosta ei ole mikään kevyt. Olen sarjojen lupussa ihan puhki. Mulla ei ainakaan toimi tuo maximipainoilla treenaaminen kiinteytykseen, kokeiltu on. Mulla se on enemmänkin vaan lisännyt massaa ja tuonut raskaampaa oloa. Toki aerobinen kuuluu treenin oheen jos halutaan polttaa rasvaakin hieman mutta laihduksesta ei voida kyllä puhua. Jokaisen kroppaan ei toimi samat kiksit ja mä olen saanut tähän vinkit pt:ltä, eli tiedän kyllä mitä oon tekemässä. :)

    • Kiitos hyvästä vastauksesta. Kokeilen samaa kuin sinä :) nimittäin ihmiset joilta olen apua kysellyt väittelevät juurikin samasta aiheesta kuin mitä tohon tuli kommentteja. :)

  2. miten noita käsii voi enää saada kiinteemmäks?:D nehän on jo nyt ihan tikut. en sano pahalla, yritän vaan ymmärtää miten luisemmaksi kädet voi vielä tosta haluta.

    • Tarkoitin siis enemmän sellaisiksi, että niissä on muotoa mutta ei kuitenkaan mitään suurta hauista.
      Kiinteytys ei tarkoita laihdutusta mielestäni?! =)

  3. No ohhoh, miten sun reisistä voi lähteä enää enempää, mielestäni olet turhan ankara itsellesi kun olet jo nyt enemmän kuin hyvässä kuosissa!

    • Kyllä niissä on Miia pari senttiä ylimäärästä, aina on oltava tavoitteita! ;)
      En ole, joskus ehkä olinkin mutta nyt ei voi kyllä puhua sellaisesta, eli ei huolta. :)
      Koitan käynnistellä vähän säännöllisempää treeniä…

    • Näin on, tavoitteita on hyvä olla että treenaamisessa pysyy mielenkiinto!
      Reisi-treenivinkit olis kiva postausaihe, on mullakin niissä eniten ylimääräistä muuhun kroppaan nähden :D
      Vaikka oon spinnannu säännöllisesti nyt vuoden, ei näy kiinteitymistä ainakaan reisissä..tai ehkä etureisilihaksissa, ne pysyy vähän turhankin isoina :P

  4. Itse kävin kesällä Hakaniemen Lady Linella ja se oli siinä mielessä ihana että tilat olivat todella siistit/uudet ja suihkut ja infrasauna olivat hyviä. Salipuoli oli kuitenkin pettymys (itse pidän enemmän salipuolesta kuin jumpista). Salipuoli oli todella pieni ja ahdas. En tykännyt käydä siellä kuin kahdesti, onnekseni Kannelmäen sali jossa asuin oli loistava! Mukavempi treenata salilla jossa laitteiden välissä on tilaa ja paikkoja tehdä esim. jotain omia liikkeitä.

    • Okei, kiva kuulla! =) Hmm… no katsotaan Iineksen kanssa maanantaina sitten mitä mieltä salista ollaan!
      Kiitos kuitenkin mielipiteestä.

  5. Jokaisella on toki omat mieltymykset siihen mitä haluaa olla, mutta mielestäni olet todella tikku.. Käsiä timmimmäksi?:D Lihasta vaan niin et näytä niin riutuneelta. Ja noi hartiat… Yhtä kapeet kun pikku lapsella.. :D Lisää lihasta vaan niin näytät sporttiselta ja terveeltä! ;) Ja syö kunnolla kunnon evästä! Veikkaan että syöt aika paljon vähemmän kuin olisi tarve.. Tietty en voi tietää, arvelen vain.

    • Olenko ainoa, joka ei tarkoita timmimmäksi saamisella laihdutusta? Outoa, nimittäin en tarkoittanut sanoessani noin laihdutusta. Noh, anyways, makunsa kullakin. =)

  6. Sulla on hyvä kroppa :) Reisiä tosin en kaventaisi milliäkään, mielummin sitten vaan treenaamalla enemmän muotoa reisiin :)

  7. Hei käytkö Fit1-salilla? Niillähän on lepuskissa piste espoossa. Ajattelin vain kysyä mitä tykkäät, olen itse miettinyt jos liittyisin jäseneksi. Asun matinkylän salin vieressä ja olisi hinnaltaan paras, en halua maksaa lähemmäs 100€ kuussa kun käyn niin säännöllisen epäsäännöllisesti. Ja tiedätkö onko salilta saatavilla Pt-palveluja? :)

    • Käydään Sakun kanssa Sellossa siellä FIT1:sessä. Ja mä oikeasti tykkään siitä! =)
      Olin tosi yllättynyt, kun odotin jotain kämästä hikisalia. Hyvät laitteet ja tilavat tilat. Parasta on, kun musa soi kovalla… eli tykkään ja voin suositella, hintansa väärti! :))

  8. Mitkäs pullanmussuttajat siellä anonyyminä valittelee siis JUMALAUTA sä olet nainen upeassa kunnossa! Hyviä treenejä sulle ja toivottavasti pääset pian siihen tilaan missä olet itsekin täysin tyytyväinen, sehän kuitenkin on tärkeintä :) Ja hyviä inspiraatiokuvia nää sun kehokuvat kun pitäs pikkuhiljaa itekin alottaa toi ns. Kiinteytys :DD

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta