Salia salia

Tällä viikolla alkoi tosiaan taas normaalirytminen treenaaminen, kun alotettiin yhteistyö Fressin kanssa. Jo oli aikakin saada tämä tyttö taas liikkeelle kunnolla! Ennen kävin salilla 5-6 kertaa viikossa mutta olen tehnyt nyt päätöksen, että en vedä enää itseäni niin piippuun. Kroppa tarvitsee aikaa levätä ja oikeasti ei sitä pääse kehittymään jos rääkkää kroppaansa ihan yltiömäärin. Neljä kertaa viikossa on mielestäni ihan hyvä treenimäärä. Ja voihan siihen ottaa sitten vaikka juoksu/kävelylenkkiä noille palauttaville päiville jos oikein mieli kutkuttaa treenailemaan. :)

Tällä viikolla on menty seuraavasti:
MA Crosstrainer 20 min ja käsivarsitreeni
TI Vapaa
KE Crosstrainer 20 min ja selkä- ja olkapäätreeni + vatsat
TO Crosstrainer 20 min ja jalkatreeni+ vatsoja
(Treenin jälkeen meinasin itkeä, niin loppu olin.)
PE Crosstrainer 20 min ja vatsoja sekä selkälihaksia
LA Vapaa

Rintalihas- treeni mun treeneistä vielä puuttuu, koska en koe olevani valmis vielä siihen. 
Tätä on kokeiltu mutta monet liikkeet tuntuvat aika ikäville edelleen, joten en siis ota turhia riskejä turhan aikaisin.
Pari kuvaa eiliseltä puhelimen kätköistä:
Olen tykästynyt todella paljon Skyreihin.Etenkin mansikka, mustikka ja se vanilja ovat makuuni. Lisäksi se, että tuossa on lusikka mukana tekee siitä niin kätsyn. 
Helppo vetää vaikka pukkarissa ennen treeniä tai treenien jälkeen!

Miten teidän treeni- viikko on sujunut? :)
On my way

8 vastausta artikkeliin “Salia salia”

  1. Hei! Olen taas löytänyt blogisi uudelleen, ja täällähän onkin tapahtunut paljon. Onnea uusien ”tyttöjen” johdosta! : ) Yllätyin päätökseesi, kun muistelisin, että vielä viime vuonna kommentoit anonyymien tissikommentteihin (olit jossain juhlimassa ollut jne., ja sinulla oli joku hieman avonaisempi toppi) että ei minulla ole silikoneja, enkä ole moisia hankkimassakaan. Mutta kyllähän sitä saa mieltänsä muuttaa.. Hyvää loppusyksyä, jään seurailemaan!

    • Kiva, että olet palannut. :)
      Joo, itseasiassa muistan nuo kommentit ja en siinä vaiheessa ollut mitään päätöksiä tehnytkään.
      Mutta jäähän seurailemaan ja sinnekin ihanat talven alut! Jos nyt noin voi jo sanoa… =)

  2. Muistathan pitää välillä kevyemmän palautteluviikon, sillä vaikka tuo 4krt viikossa on ihan hyvä niin se on vielä sen verran intensiivistä, että välillä täytyy antaa kropalle viikon verran hiukan kevyempää treeniä jotta se jaksaa taas puskea :) Itse olen mennyt n. 4 viikkoa rankemmalla treenillä, yhden kevyemmällä jne.

    • Juu, mulla on ollut tässä nyt pari kuukautta kevyempää, joten nyt mennään kyllä hetki kovemmal powerilla. ;)
      Toki palauttavaakin pidän, pitää kuunnella kroppaansa, se on paras keino.

  3. Minusta kaksijakoinen punttiohjelma ja neljä käyntiä viikossa on hyvä naturaalille kuten sinulle :) Perusliikkeitä ja isot painot, Esim.
    1) jalat ja selkä
    2) rinta, olkapää ja kädet

    • Mä teen kädet siksi yhtenä päivänä ja samoin jalat, kun teen niille niin monia liikkeitä, että siinä menee kyllä ihan tarpeeksi kauan. En tee maximipainoilla vaan sellaisilla, että jaksan tehdä toistoja 15 kpl kerrallaan.

    • Salikorttia vastaan kirjoitellaan. Toki kaikkea on tulossa tässä jatkossa mutta niistä en puhu vielä enempää… :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta