Treenit kulkee!

Meillä on ollut mieheni kanssa viime aikoina erinomainen draivi päällä treenaamisen suhteen. Tai oikeastaan miehelläni oikeat hc- treenit, joten olenpahan minäkin siinä päässyt innostumaan jälleen ”uudestaan”. Tuo treenaus on kuin aalloilla seilaisi, välillä on kunnon motivaatio päällä ja välillä se maistuu taas niin puulle kuin vaan olla ja voi. Silti siellä salilla tulee käytyä, toisinaan hampaat irvessä ja sitten taas hymyssä suin. Näin keväällä aika moni taitaa tavoitella tiukkaa biksu- kroppaa ja kylläpä täälläkin mielessä pyörii uimarannat, kieltämättä. ;)

Olen kirjoitellut täälläkin joskus siitä kuinka olen huono vetämään protskujauheita sun muita energiaboostereita pahoinvoinnin vuoksi. Mulla siis lähestulkoon jokainen kokeilemani tuote vuoronperään on saanut aikaan pahan olon tai jopa oksennusrefleksin. Saan Fitnesstukulta säännöllisesti kotiin erilaisia tuotteita testattavaksi ja täytyy sanoa, että tämä tammikuun paketti oli oikea helmi! Vihdoinkin löytyi itselleni sopiva palautusjuoma- jauhe, sekä pre- workout josta nyt haluankin kirjoittaa fiiliksiä. 

Kyseessä on siis Star Nutritionin Intensity, ennen treenejä ja mahdollisesti myös niiden aikana juotava tehonlisääjä. Itse olen käyttänyt tuota salipäivinä yhden mitallisen (15g) 300 ml vettä sekoitettuna. Juon suunnilleen puolet hetki ennen treenejä (15-30 min) ja puolet sitten treenien aikana (pääosin alkupäässä treenejä). Vitsit tuo on hyvän makuista ja antaa energiaa! Ero on ainakin omalla kohdallani ollut aika huikea, jaksaa vetää treenit täysillä alusta loppuun saakka eikä missään vaiheessa tule esimerkiksi heikkoa oloa. Lisäksi tuo maku on siis sellainen, että voisin juoda vaikka litratolkulla. :D En sitten tiedä miksi en saa tästä pahaa oloa, kuten monista aikaisemmista boostereista mutta joku tässä on ja hyvä näin! Jauhehan sisältää kofeiinia mutta vaikka iltaisin salilla käydäänkin ei ole kylläkään vienyt yöunia. 

Tuote lupailee aika osuvasti:
– Terävä fokus treeniin
– Räjähtävä lihaskontakti ja pumppi
– Lihasvoiman kasvu
– Lisää kestävyyttä ja vähemmän maitohappoja

Mites siellä kulkee treenit ja käyttääkö moni teistä erilaisia tehonlisääjiä? 
Oletteko huomanneet positiivisia vaikutuksia treenitehossa?

* Tuotteet on saatu Fitnesstukulta / postaus sisältää mainoslinkkejä

On my way

14 vastausta artikkeliin “Treenit kulkee!”

    • Okei! Onko tuo siis joku merkki vai lyhenne? :O Mango makuna kuulostas namille!

    • Hassua että sulle lähetetään lisäravinteita kun et tiedä niistä juuri mitään. BCAA on siis aminohappo ja Xtend on mm fitnesstukussa myytävä tuote

    • Varmaan juurikin siksi etten tiedä niistä mitään. Nykymaailmassa taitaa olla ihan hirveä synti.:) Kuten kirjoitin en oikeastaan ole käyttänyt lisäravinteita, koska ne mitä olen kokeillut on aiheuttanut lähinnä oksettavaa oloa. Kiitos kuitenkin infosta.

    • Anteeksi, tajusin että taisin vaikuttaa narttumaiselta. Ehkä vähän vaan kummastuttaa et miksi fitnesstukku nyt yhtäkkiä on tunkemassa joka paikkaan… Aminohappoja ja etenki noita BCAA on hyvä käyttää lihaskuntotreenin tukena eli n. 10 min ennen, aikana ja vika kulaus treenin jälkeen, auttaa ylläpitämään lihasmassaa ja saattaa ehkä hitusen lisäillä tehojakin.

    • Edelleenkin kommenttisi on hieman tökerö, ”jokapaikkaan”. :) Lisäravinteet ovat myös muidenkin treenaajien oikeus kuin fitnesstä harrastavien. Mitä sitten jos ei tiedä palautusjuomajauheista, ei ole kovin suuri aukko sivistyksessä. :D Mutta kiitos tähdennöksestä. Ja piti vielä sanoa, että hieno homma että Fitnesstukku on alkanut levittäytymään monenlaisiin blogeihin, markkinointiahan tuo on ja samalla normi treenaavat tyypitkin oppivat käyttämään lisäravinteita tai pääsevät ainakin niitä kokeilemaan. ;)

    • Oikeessa olet, sori, en tarkoittanut pahalla. Ja onhan siinä tietty just se että esim sun blogin lukijat ”altistuu” lisäravinteille, ehkä innostuu tutkimaan lisää ja parantaa salituloksiaan. Fitnesstukulla on vaan niin erilainen brändi kuin esim Fitnessgurulla, siksi blogeissa mainostaminen ehkä vaikuttaa hieman hassulta.

    • Juu en ottanut pahalla, ehkä hieman ärsyynnyin. :) Mulla on siis muutenkin aika herkkä ärsyyntymiskynnys koko tän fitnesshössötyksen suhteen, tai rasittaa ettei mikään muu ole enää oikeaa treeniä kuin hirveät muskelit mielessä treenaus.

  1. Sä ainakin olet jo ihan täydellisessä bikinikunnossa.. Ei voi kun ihailla:)
    Olisinpa itsekkin:D!

    • Höpsis, on täälläkin niitä ongelma-alueita. :) Kiitos kuitenkin ja tsemppiä omiin treeneihisi!

  2. Loistokunnossa olet! =) Olispa kiva lukea treenien sisällöstä tarkemmin eli että miten olet jaotellut treenit, teetkö aerobista kuinka paljon jne. :)

  3. Juuri äsken eksyin blogiisi ensimmäistä kertaa ja Wow, ootpas timmi ja tyylikäs mimmi :-) käytkö salilla vai jumpissa vai miten tollasen kropan saa? :D oikeanlaisen ruokavalion lisäks

    – Ansku

    • Moikka! Kiva kuulla, kiitos. :) Terveellinen ruoka pääosin, herkuttelua kuitenkin kerran tai pari viikossa. Siihen päälle salitreenit x 3/vko ja pari aerobista. Tollanen resepti löytyy täältä. :) Suurin muutos kropassani on tapahtunut salitreenin aloittamisen jälkeen. Treenaan painoilla jotka tuntuvat. :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta