Uutta treeni-intoa

Sain vihdoin ja viimein eilen ladattua koneelleni paljon puhutun Kaylan Itsinesin treeniohjelman, tosin näin alkuun ihan vaan tuon viikon ilmaisen version. Kyseinen ohjelma sisältää siis treenisetit ylä, -ala -ja keskivartalolle viikon ajaksi. Innostuin jo heti eilen illalla testailemaan tuota vatsaosuutta, koska vatsat jäivät salilla niin retuperälle. Nyt on pakko sanoa, että meitsi on koukussa! Useampia liikkeitä, jotka ovat itselleni uusia ja vitsit miten raskasta treeniä. Jotenkin olen aina kuvitellut, että kotitreenit ovat vähän liibalaabaa mutta eipä se kyllä näin olekaan. Tehokasta treeniä, kun liikkeisiin keskittyy kunnolla ja noudattaa Kaylan ohjeiden mukaista toistomäärää. Nyt ei siis puhuta mistään kymmenestä vatsarutistuksesta per liike. ;) 

Olen jo jonkun aikaa seurannut Kaylaa Instagramissa ja saanut hyvin paljon inspistä hänen kuvistaan. Todella motivoiva nainen ja niin terveen näköisessä kunnossa! Hänen kroppansa on juuri sellainen mikä on omissa silmissäni hyvin tavoiteltavan näköinen ja naisesta huokuu ulkoisen kauneuden lisäksi se tärkein, eli hyvinvointi. :) Varmaan tunnetuin Kaylan tuote on se 12 -viikon bikinibody -haaste joka lupaa 12 viikossa bikinikunnon noudattamalla hänen treeniohjelmaansa. Myös ruokaohjelma löytyy jos tuntuu, että kaipaa ruokailujenkin kanssa apua. 

Itse treenaushan perustuu pääosin omalla ruumiinpainolla tekemiseen mikä on oikeasti yllättävänkin raskasta. Treenauksen tempo pidetään tehokkaana ja täten sykkeet kokoajan ihan hyvissä lukemissa, joten samalla kehittyy myös kunto. Itselläni on jo pidempään ollut salilla vähän puuduttava fiilis ja on tuntunut, että intoa ei enää meinaa löytyä. Mua ei kiinnosta niinkään se maximivoiman kehittäminen, joten luulenkin tällaisen oman kropan hallintaan perustuvan treenauksen tekevän itselleni todella hyvää. Lisäksi olen aika kömpelö ja en mikään venyvin yksilö, joten uskoisin tämän treenin kehittävän myös noita osa-alueita. Kiteytettynä, tämä on juuri se juttu mitä olen jo pidempään kaivannut, vaihtelua ja treenaamisen monipuolistamista. :)

En oikeastaan osaa sanoa jääkö salitreenit nyt hetkeksi tauolle vai mitä mutta innolla lähden tätä ilmaisohjelmaa kokeilemaan. Katsotaan viikon jälkeen onko sellainen fiilis, että haluan tuon itse ohjelmankin vielä tilata, vähän luulen niin. ;) Jos moni teistä on nyt ihmeissään, että kuka Kayla niin hänen nettisivunsa löytyvät täältä, blogi täältä ja nuo tilattavat treeni-ohjelmat täältäOnko muita Kaylan treeneihin hurahtaneita? 

Kuvat lainattu täältä.
Energistä keskiviikkoa! ;)

On my way

10 vastausta artikkeliin “Uutta treeni-intoa”

  1. Oho, tosi mielenkiintoiselta kuulostaa! Mä kannatan kotijumppaa ihan jo rahatilanteenkin takia, ja oon onnistunu pitämään kropan kuosissa pelkästään youtuben videoilla. Lisäksi kotona on 3 ja 5kg käsipainot, niilläkin pääsee pitkälle. Kotijumppa voi tosiaan olla haastavaa kun sen tekee vain oikein! :)

    • Joo, näinpä! Meillä ei ole kuin jotkut minikäsipainot himassa niin mietinkin et yhistän varmaan osittain salitreeniin noita Kaylan juttuja. :) Tai sitten hankin himaan, katotaan!

  2. meidänkin 45 neliön olkkarissa ois hyvät puitteet jumppaamiselle, tähän saakka mun on vaan ollut mahdoton tsempata itteeni kotitreeniin, vaikka se jos mikä olis helppoa..vois jumppailla reikäset verkkarit jalassa ja säästyis aikaa, kun tää perheellisen arki on muutenkin kiireistä ja aikataulutettua. Ei tarvis lähteä iltaisin tupaten täynnä oleville saleille. Tosin olkkarista puuttuu vaan peilit:)

    • 45 neliöä kuulostaa huikealle! Tsemppaa ihmeessä. ;) En tiedä onnistuuko lasten hereilläolo aikana treenaus kuinka mut itse ehkä laittaisin muksut katsomaan piirrettyjä ja vetäisin siinä sivussa vaikka 30 min treenin. ;)

  3. Voi, sullahan on jo ihan samanlainen kroppa!
    :)
    Olispa itsekkin samassa kunnossa, mutta ehkä jonain päivänä…

    • No eihän oo, sporttista muotoa tarvitaan lisää. :) Ei kannata miettiä noin, sä voit saavuttaa mitä haluat! Usko itseesi ja ala tekemään. Kuka tahansa meistä voi olla Kaylan kaltaisessa kunnossa. ;)

    • Arvaa mitä ne sporttiset muodot on… Lihaksia.. Massaa.. Ruokaa… Kääk!!!! Eihän nyt sellaista!

    • Ilmaisen ohjelman saa viikolsi tuolta sivulta kun ”maksaa” esim. Facebookilla. Tarkoittaa käytännössä tietyn päivityksen jakamista omalla wallillaan.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta